Doorgaan naar hoofdcontent

#watvindjij

enquête | Met privacy betalen voor toegang tot informatie: hoe ervaar jij dat?

  Google Analytics: ook the•brainy•beaut ontkomt niet aan het gebruik ervan, niet in de laatste plaats omdat “hoeveel unieke bezoekers heb je?” vaak de eerste vraag is die gesteld wordt wanneer een merk of PR-bureau een samenwerking overweegt. Ook de waarde van een pro bono blog wordt dus maar al te vaak uitgedrukt in koude Google Analytics termen. Niet echt gezellig, maar het is niet anders. Naast die gebruikersaantallen biedt Google Analytics andere inzichten: welke artikelen het meest gelezen worden bijvoorbeeld, maar ook demografische gegevens. Zo was in 2021 van de 85.372 gebruikers van the•brainy•beaut 77% vrouw en 23% man. 25,22% van hen was tussen de 25 en 34 jaar oud en 51,68% was ouder dan 45 jaar. Ruim 58% bezocht the•brainy•beaut met een iPhone of iPad en slechts 0,10% deed dat met een Huawei SNE-LX1 Mate 20 lite. Jou interesseert dat allemaal misschien totaal niet, maar er zijn hele beroepsgroepen die daar anders over denken. Google zou tenslotte niet een uitermate geavanc

Catrice Beauty Boosters: VERISOL®-B Bioactieve Collageenpeptiden voor minder dan € 25,00 per maand


“Goedkope” supplementen met VERISOL®-B: lezeressen vragen al er sinds begin 2020 naar. Mijn antwoord liet echter lang op zich wachten, vooral omdat ik zelf enorm kieskeurig ben bij de keuze van mijn nutricosmetics. Maar hier zijn ze dan: twee supplementen met 2.500 mg VERISOL®-B*, die slechts € 10,26** per twee weken kosten – ofwel € 22,29 per maand. Dankzij de Catrice Beauty Boosters is VERISOL®-B nu ook bereikbaar voor beauties on a budget – zij het vooralsnog alleen online.

Het blijft goed om te weten dat VERISOL®-B heel fijne dingen doet voor heel veel verschillende huidjes – maar dat de anti-aging resultaten van persoon tot persoon sterk kunnen verschillen. Daarnaast is het belangrijk dat je het supplement dagelijks inneemt en dat je geduld hebt: wellicht zie je na een maand al resultaten, maar het is waarschijnlijker dat die pas na twee maanden zichtbaar zijn – om na vier maanden een echte piek te bereiken. Daarna nemen ze nog langzaam enigszins toe. 


Catrice Collagen + Hydro Beauty Booster

Een supplement met een komkommer & mintsmaak, dat je in water kun oplossen of zó uit het sachet kunt innemen. Het bevat 2.500 mg VERISOL®-B – gecombineerd met 80 mg vitamine C, 6 mg vitamine E, 50 mg hyaluronzuur en 20 mg Aloë vera-extract. De laatste twee zijn beslist interessant als anti-aging nutricosmetics, maar effectiviteit in deze lage doseringen is (nog?) niet aangetoond. Daarnaast lijken het met name Aloë-sterolen te zijn die de collageenproductie bevorderen en de barrièrefunctie van de huid verbeteren. Of het extract dat verwerkt is in deze Beauty Booster ook Aloë-sterolen bevat en zo ja hoeveel, is onbekend. En tja... vitamine C. Die mooie vitamine, essentieel voor de vorming van collageen, werd in de afgelopen jaren bijna ongeloofwaardig gemaakt door merken die het laten voorkomen alsof een dagelijks schepje vitamine C de collageenproductie een boost geeft. Maar ja, gelukkig maakt VERISOL®-B alles goed: dat ingrediënt werd beroemd door het verminderen rimpels en lijntjes en verbeteren van de elasticiteit en stevigheid van de huid.



Catrice Collagen + Poreless Beauty Booster

Jammer – een ander woord heb ik er niet voor. Poriën laten zich niet verkleinen door het dagelijks gebruik van een supplement, laat staan dat je je huid poreless kunt slikken. De naam van dit supplement is dus volslagen onzinnig, al begrijp ik wel waar die vandaan komt: een van de beroemde wapenfeiten van “smeerbare” niacinamide is het verminderen van talg, waardoor ook de hoeveelheid talg in de poriën afneemt en die geleidelijk aan krimpen tot hun oorspronkelijke grootte. En Catrice heeft aan dit supplement 8 mg niacinamide toegevoegd – naast 6 mg vitamine E en 400 µg vitamine A. Prachtige vitamines, die geweldige dingen doen voor onze huid – die je echter in deze doseringen ook in een gemiddeld multivitaminen-bommetje van de supermarkt vindt (voor zo ver je dat al nodig hebt, dan) Maar wanneer je niet van komkommer houdt, dan is dit wellicht het VERISOL®-B supplement voor jou: Catrice gaf het een watermeloen & mint smaakje. Ondanks de smaakstoffen bevatten beide collageenpoedertjes trouwens geen toegevoegde suikers.


*) De verpakking vermeldt geen herkomst van het collageenhydrolysaat, maar Catrice liet mij per e-mail weten dat het VERISOL®-B (Bovine = rund) betreft. VERISOL®-B is halal gecertificeerd.
**) Prijzen per 17 december 2021

Parfumdreams steunt – net als haar in Nederland beroemde zusje Douglas – belangrijk MS-onderzoek verricht aan het Amsterdam UMC. Wanneer jij de Catrice Beauty Boosters bestelt via de  links dan gaat er tot 12% commissie over je totale aankoopbedrag naar dat onderzoek. Jij betaalt geen cent meer, maar je brengt op die manier wél een wereld zonder MS een heel klein beetje dichterbij – en ook die kleine beetjes zijn heel hard nodig én worden enorm gewaardeerd 

© Ik waardeer het bijzonder wanneer je deze post deelt op social media.  Wanneer je bovenstaande informatie verwerkt in een artikel of web(shop)pagina van eigen hand, dan is het plaatsen van een link naar the•brainy•beaut of dit specifieke artikel wel zo netjes. Het gebruik van de tekst is pas toegestaan na uitdrukkelijke schriftelijke toestemming – ook wanneer het slechts een deel of enkele delen betreft: thebrainybeaut@thecareconnection.nl 

En onthoud: er is een speciale plaats in de hel voor copycats die jatten van een blog waarvan de opbrengsten bestemd zijn voor medisch wetenschappelijk onderzoek ;-)

COLLAB-INFO
the•brainy•beaut hecht bijzonder aan naleving van de Reclame Code. Daarom vind je sinds 2021 onder elke review, vermelding of promotie informatie over de samenwerking die daar (eventueel!) aan ten grondslag ligt. 

Catrice heeft niet betaald voor deze vermelding en/of voor een vermelding in het verleden. Catrice heeft op geen enkele wijze getracht invloed uit te oefenen op de inhoud van deze review. the•care•connection ontvangt tot 12% commissie over aankopen via de link die gemarkeerd is met een  rood hartje – en die, zoals eerder aangegeven, bestemd is voor MS-onderzoek verricht aan het Amsterdam UMC.

DEZE WEEK HET MEEST GELEZEN: