Doorgaan naar hoofdcontent

#watvindjij

enquête | Met privacy betalen voor toegang tot informatie: hoe ervaar jij dat?

  Google Analytics: ook the•brainy•beaut ontkomt niet aan het gebruik ervan, niet in de laatste plaats omdat “hoeveel unieke bezoekers heb je?” vaak de eerste vraag is die gesteld wordt wanneer een merk of PR-bureau een samenwerking overweegt. Ook de waarde van een pro bono blog wordt dus maar al te vaak uitgedrukt in koude Google Analytics termen. Niet echt gezellig, maar het is niet anders. Naast die gebruikersaantallen biedt Google Analytics andere inzichten: welke artikelen het meest gelezen worden bijvoorbeeld, maar ook demografische gegevens. Zo was in 2021 van de 85.372 gebruikers van the•brainy•beaut 77% vrouw en 23% man. 25,22% van hen was tussen de 25 en 34 jaar oud en 51,68% was ouder dan 45 jaar. Ruim 58% bezocht the•brainy•beaut met een iPhone of iPad en slechts 0,10% deed dat met een Huawei SNE-LX1 Mate 20 lite. Jou interesseert dat allemaal misschien totaal niet, maar er zijn hele beroepsgroepen die daar anders over denken. Google zou tenslotte niet een uitermate geavanc

Blij met JOSH V!


In Nederland wordt dan wellicht (nog?) nauwelijks huidverzorging geproduceerd waar we met z'n allen trots op kunnen zijn – ons kleine landje heeft wél al enkele mooie modemerken voortgebracht. JOSH V is er daar één van: luxueus, vrouwelijk, kosmopolitisch en binnenkort ook nog eens 100% duurzaam.

Het is dan ook met gepaste chauvinistische trots, dat ik hier JOSH V als adverteerder mag verwelkomen.

JOSH V steunt de missie van The Brainy Beaut

Zoals je wellicht weet is The Brainy Beaut een blog met een missie. Jij vindt hier transparante en eerlijke informatie over huidverzorging die wérkelijk werkt (en waardoor) – terwijl de opbrengsten gebruikt worden om de wereld een klein beetje beter te maken. JOSH V steunt de missie van The Brainy Beaut door 7% commissie uit te keren over elke aankoop die via The Brainy Beaut wordt gedaan. 7% lijkt wellicht bescheiden, maar al die bescheiden beetjes helpen om een mooi bedrag te vormen dat zal bijdragen aan MS-onderzoek verricht aan het Amsterdam UMC.

Fashion shoppen én tegelijkertijd “goed doen” is heel eenvoudig: wanneer je klikt op een van de links in deze post, dan regelt een slim cookie de rest.

Alvast heel hartelijk dank voor je moeite en steun!

Mariella






DEZE WEEK HET MEEST GELEZEN: